mandag 24. mai 2010

Time passing by

Nå har jeg bare to dager igjen her i Stirling og det er veldig rart å tenke på..
Nå har endelig Christoffer kommet til Skottland etter MYE kjøring alene stakkar. Kjempe flink har han vært og jeg er super glad for å se han igjen. Vi reiser tidlig tidlig onsdags morra, og da er vi hjemme i Norge seint torsdag kveld.

At jeg har bodd i Skottland i 9mnd er umulig for meg å forstå! De 9 mnd har gått så fort at jeg knapt har fått tid til å tenke. Jeg har heldigvis gjort veldig mye på denne tida, men allikevel er det mye jeg skulle ha gjort. Jaja, jeg kunne ha fått tid til alt, men jeg har da hatt det helt fantastisk uansett. Jeg har blitt kjent med mange kjempe flotte folk, og jeg har hatt det toppers. Åh gjett om jeg kommer til å savne denne plassen og disse folkene!

Samtidig blir det kjempe godt å komme hjem. Det blir godt å se all familie og venner igjen, og jeg ser fram til en super sommer! Grilling, bading, soling, roadtrip, Paolo Nutini, Brad Paisley, bryllup osvosv - Det blir så bra! :)

Borte bra (helt ubeskrivelig bra i dette tilfellet) men hjemme best. ;)

Ingen kommentarer: