søndag 2. mai 2010

Edinburgh in my heart


I går (lørdag) reiste vi (Mari, Rebekka, Kaja, Kendra, Rielly og Viktoria) til Edinburgh for dagen. Vi reiste i ett tiden og tok siste tog hjem kl 23.33. Vi kikket i butikker, vandra rundt, var på kafe x2 før vi reiste på Andaluz for å ha tapas. Været var fint, kanskje litt kjølig, men helt greit. Det var en kjempe koselig dag. Det gikk altfor fort! På kvelden var vi på Bobby's Bar for å se han godeste Graeme E. Pearson spille. Dette er en kar som er veldig flink og underholdende. Kjøpte faktisk cd'n hans og meg og Kaja er nå blitt hans personlige agenter om han noengang kommer til Norge. Nei for en flott dag. Tror ikke jeg får sagt det nok; Edinburgh anbefales på det sterkeste! :)







Fra venstre er Kendra (Hellas), Mari, Rielly (Canada), Rebekka, Viktoria (Sverige) og Kaja.
Stjal det siste bildet her fra Mari. Det måtte faktisk bare med, uansett hvor fælt det er. ;)
Vi liker å være den gale fanklubben...

6 kommentarer:

Else Karin sa...

Det såg koselig ut,fin lue du hadde.Nå begynner du vel å glede deg til å komme heim?

Nadia sa...

Hehe ja va ikkje den flott?
Ja gleder meg veldig til å komme heim nå, samtidig som det bli veldig trist å reise herfra.. Men det blir nok bra. :) Håper alt er bra heime!

Maria sa...

Å, d såg veldig koselig ut :):) Så bra at dykke rakk toge då;) hehe.. ellers hadde jo du visst hen dykke kunne finne husrom for natta:P
Tid kjæme du heim?

Else Karin sa...

Her er alt med det samme,i kveld skal eg ha klubb,det er koselig ser du.

Nadia sa...

Så koselig Else Karin :)

Maria - det va kjempe koselig. Me gjekk forbi alle dei plassane me var, haha fantastisk! Hadde faktisk lyst te å inn på dei barene. Men me ska ta ein tur igjen om to veke, så ska me ta taxi heim,så muligheten er der;)
Eg tipper eg er heime rundt 27 mai. Eg vett sikkert detta men, du ska jobbe i Åseral i sommer? x

Maria sa...

det må dykke jo:):)
Ja ska det, he heldigvis fått jobb på heimen, men ska jobbe her i byen i juni å august (bli heime i august for det om-pendle bare) så bli 5 veke midt på, hovedsakli i juni æ bli heime i Åseral:)