tirsdag 27. april 2010

In the streets of Glasgow

I morra (onsdag) er vi klare for en Glasgowtur. Nå var det på tide. Rebekka skal ta tatovering, og meg og Mari vil gjerne være tilskuere/støtter ;) Når det er sagt så trenger man virkelig ikke en grunn for å reise til Glasgow. Shopping, Starbucks, masse folk, flotte butikker og ei super handlegate er ikke helt feil. Har ikke reist så mye som jeg hadde plan om dette året til hverken Glasgow eller Edinburgh, men sånn blir det jo bare. Det er jo ingen tvil om at jeg kommer tilbake til Skottland, så det er ikke krise ;)






Man blir i godt humør av Glasgow. Gleder meg!
Ellers er det kun denne og neste uke igjen, så er jeg ferdig på skolen! Jeg har da tre stk. essay som skal leveres 13 mai, men undervisning og seminar er hvertfall snart over. Det blir bra. Jeg skal prøve å være flink og gjøre ett essay i uka framover så jeg slipper å stresse den siste tida. Vi får jo bare se om det skjer eller ikke. :) Skal ikke se bort ifra at det kommer et blogginnlegg 12 mai der overskrifta er procrastination II og er preget av stress før innlevering. Vi får håpe på det beste.
Har bestillt ei kul klokke på nett til huset - håper den kommer i morra! :)
Natta folkens.

Ingen kommentarer: