onsdag 12. mai 2010

14 1/2 time igjen!

Jessda.

Et innlegg kom det, men tittelen er ikke procrastination II som jeg trodde den kom til å være for ei stund siden. I går ble jeg HELT ferdig med to av essayene som totalt kom på 5500 ord. Nå skriver jeg det tredje som skal være på 2500 ord, og er sånn ca nesten muligens kanskje ferdig. Det å spare det vanskeligste til slutt vet jeg ikke om var så lurt ettersom jeg just har lest gjennom og det som er skrevet til nå er drit dårlig.. Men det har jeg trodd før også, og det viser seg at de ikke er så strenge på karakterene her borte. Jeg har et håp om at det fortsatt er sånn! Jeg har 14 1/2 time igjen før alle essayene skal leveres, og da er jeg rett og slett ferdig på University of Stirling. Litt trist er jo det i og med at jeg nå må flytte herfra, men skoledelen er jeg jo alltid glad for å ha overstått. Nå må jeg innrømme at jeg er mektig lei av å studere engelsk i form av grammatikk, lingvistikk, historie, kultur og ikke minst litteratur. Vi får bare håpe at noe av det har sunket inn. Det er NESTEN så jeg gleder meg litt til neste år igjen når jeg skal ha noen andre fag. Planen i morra er å stå opp tidlig for å skrive helt ferdig, så skal meg og Mari på uni for å levere! Etter det blir det enten rett hjem for å sove, eller så blir det shopping - kommer nok veldig an på humøret. ;)
Da dette er siste dagen for meg så er det ikke det for de andre. De har eksamen 19 og 22 mai, så fram til det skal jeg nok bare slappe av og sjekke ut Stirling og Glasgow på egenhånd. Det gleder jeg meg til :)
På akkurat denne tiden om to uker til er jeg hjemme. 27 mai er båten inne i Kristiansand. Det er merkelig å tenke på. Jeg gleder meg veldig, samtidig som jeg gruer meg veldig til å reise herfra.
Det å reise på utveksling i et år er nok et av de beste valgene jeg har tatt, og for alle som lurer og vurderer så er det ikke annet å si enn: gjør det! :)

Lykke til med eksamen alle medstudenter! ;)


3 kommentarer:

Linn Hege sa...

Jeg er SÅ stolt av deg. reiste ut i den "store" verden på egenhånd, og viste oss alle(som vi allerede visste) at du ville klare deg bra.
Ta vare på minnene, og ikke minst: ny muligheter, ny venner og nye erfaringer som du kan ta med deg videre i livet vennen.

Gleder meg til sommeren på Evje, og skal bli godt å "endelig" henge sammen etter 4 år på rømmen i Oslo og Italia for å finne meg selv;)
LANG SETNING!

Evig glad i deg skatt:)

Maria sa...

Kunne ikke være mer enig i det du sier om Englesk grammatikk ++ og du har jo hatt det i to år! Fytti, jeg er så lei at hadde noen sagt jeg måtte ta mer, hadde jeg måtte blitt lagt inn på Eg grunna depresjon;) hehe.. Men vi må treffes når du kommer hjem da:):)

Nadia sa...

Linn Hege: Så koselig! Du er best. Eg er stolt av deg og, du er super tøff! :) Minner fra detta året er kun gode minner og det kunne faktisk ikkje ha blitt bedre. Eg glede meg og noe sjukt te sommeren på Evje med deg! :) Gla i dæ au! :)

Maria: Så bokmåle vi var blitt da ;) haha. Ja eg he faktisk rett og slett hatt det i 3 år (!), og eg merker det er nok. Glad for at noen vett åssen det føles,hehe. Bli du med på Sex and the City premiere 4 juni i byen?? :D
Glede mæ te å se deg!