mandag 9. august 2010

May you live as long as you want, never want as long as you live.

For allerede 3 måneder siden var tida mi i Skottland over. Som alt annet har sommeren gått ufattelig fort. Tenkte å avslutte bloggen med dette innlegget ettersom kapittelet i Skottland er over, og jeg starter et nytt kapittel hjemme i Norge som ikke heter 'My Scotland Adventure'. At det har vært et eventyr er det virkelig ingen tvil om. De 9 mnd jeg hadde i Skottland kunne ikke blitt bedre, og jeg er så usannsynlig glad for at jeg reiste! Jeg var veldig i tvil selv da jeg valgte studiet som sa at jeg måtte ha et år i utlandet, men tenkte at om ikke jeg må så kommer jeg nok ikke til å gjøre det. Det hadde nok stemt veldig kjenner jeg meg selv rett. Året der borte har gitt meg noen fantastiske minner. Jeg har gjort mye gøy omtrent hver eneste dag, og jeg har truffet noen fantastiske mennesker! Noen av dem har jeg kontakt med rett som det er og jeg skal virkelig gjør mitt beste for å opprettholde den kotakten. Om alt går etter planen blir det juleshopping i Skottland om noen måneder, og det blir ikke siste ganga jeg reiser bort! :)
Takk til alle som har fulgt bloggen. Jeg er veldig klar over at jeg ikke har vært så veldig flink til å oppdatere her, men for min egen del er det veldig gøy å ha den så jeg kan se tilbake på hva jeg har skrevet og gjort. Til nå har Skottland-kapittelet vært det beste i boka, uten tvil. Men jeg har troa på at det kommer til å toppe seg enda mer! <3


'May you live as long as you want, never want as long as you live'

-Nadia

4 kommentarer:

Rebekka sa...

Ditto! Nå må du bare starte ein nye blogg: Nadia's norske eventyr :D eller kanskje "Dubai calling". Kem vett?!

Nadia sa...

Eg må si eg likte tanken på Dubai Calling altså. Du skal ikkje se vekk i fra at eg starter ein Dubai inspirert blogg! ;)

Mari sa...

This is great! :D klart me ska holda KOTAKTEN :p

Viss du lage en Dubai-blogg, lage eg en Mar(i)okko-blogg :D
haha

Det va fantastisk... aah!

Nadia sa...

Ja selvfølgelig holder me KOtakten vettu. ;)
Åhr eg stemmer virkelig for å opprette deia bloggene. Ei gang vil det skje. ! :)